laush Posted January 28, 2005 Report Share Posted January 28, 2005 Hvor jeg træner kan cyklerne måle watt samt vise kadencen per minut. Jeg kunne godt tænke mig at lave en ét-punkts test for at måle forbedringen over en vis tidsperiode. Er det vigtigt i en sådan test hvilken kadence man kører med per minut?Mvh Lau Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziggymund Posted February 1, 2005 Report Share Posted February 1, 2005 Nu er nøjagtigheden i testen næppe fantastisk stor, så jeg tror ikke det spiller den store rolle hvilken kadence du kører. En kadence ml. 70 og 100 er sikkert fintZiggymund :bike: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laush Posted February 3, 2005 Author Report Share Posted February 3, 2005 Tak for svaret. Nøjagtigheden er vel god nok til at vise en fremgang over en given periode? Ved godt den ikke er præcis nok til at vise konditallet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts