Rall Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Er der nogen, der kender til en god MP3-afspiller til brug under vægttræning? De, jeg har kigget på, har ingen klips til eks. buksekanten, men kun en snor til at hænge omkring halse - og det er sgu' ikke så praktisk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Austina Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 MP3-afspiller fra Creative, der medfølger både en holder med clips og en armrem.Austina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rall Posted January 17, 2005 Author Report Share Posted January 17, 2005 Thnx - den vil jeg tjecke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spock Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 De, jeg har kigget på, har ingen klips til eks. buksekanten, men kun en snor til at hænge omkring halse - og det er sgu' ikke så praktisk Hvorfor er det ikke praktisk?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Austina Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Har selv en på MuVo tx-fm 512 mbse link: Creative Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waits Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Der er kun een Mp3 afspiller, og det er iPod mini.... den kommer direkte med clips, men man kan købe en "taske" til f.eks. at sætte om armen, binde fast etc.Ja den er dyr... men f... hvor er den bare svedig, og så med 4 gb. Der skal du træne lang tid før du hører den samme sang to gange. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 MP3-afspiller fra Creative, der medfølger både en holder med clips og en armrem.Austina <{POST_SNAPBACK}>Er betsemt ikk alle fra Creative hvor der følger de ting med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cookiemonster Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Ipod mini er suveræn, både til styrke og de lange løbeture. :4thumbup: Eneste anke er den kilomter lange ledning, hvis man kobler fjernbetjeningen til. Men det er der jo råd forEt lidt billigere mulighed fra Apple er Ipod Shuffle som er simpel med 512MB eller 1 GigaByte hukommelse. http://www.apple.com/ipodshuffle/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vuffi Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Men det kan være lidt svært f.eks. at løbe med en ipod... Yes den er go og praktisk, men ikke nær så handy som mp3afspillere.Køb på qxl.... -ofte er der nye og billige mp3-afspillere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waits Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Nu er jeg som udgangspunkt apple bruger, så stol ikke for meget på mit enøjet syn på denne teknologi snak. Det kan ikke diskuteres...hvis man vil se mere til Apple, og deres nye styresystem:http://www.apple.com/dk/macosx/tiger/spotlight.htmlhttp://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=355426Og hvis man vil se hvordan Windows klarede samme sag...:http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=352350Men det er ikke det denne tråd handler om, så derfor tilbage til emnet...Jeg er meget glad for iPod da, den er lækker, nem at anvende og putte musik på og opdatere sanglister, stor harddisk, jeg mener selv at de 8 timers batteri tid er nok, men der kan man være uenig.Ellers har jeg hørt meget godt om Creatives produkter, hvis det er pengepungen der presserHeld og lykke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cookiemonster Posted January 17, 2005 Report Share Posted January 17, 2005 Men det kan være lidt svært f.eks. at løbe med en ipod... Yes den er go og praktisk, men ikke nær så handy som mp3afspillere.Et væskebælte er ideelt til at holde musikdyret under løb, hvor afspilleren sættes i en af holderne til flaskerne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts