Conscience Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 (edited) Jeg påtænker at stille op til bodyfit 2004, jeg er medlem af DBFF. I mine overvejelser er jeg ofte blevet spurgt om jeg ikke er for tung? Jeg er 181 cm høj og vejer på billedet vejer jeg 84 kg. Jeg regner med at veje ind på samme vægt. Billederne er taget professionelt og skyggerne kan selvfølgelig snyde lidt men alligevel.Der er lidt flere billeder på min profil. Edited August 17, 2004 by Conscience Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Granhof Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Damn boy Hvis understellet og ryggen følger med, så ser det rigtigt godt ud.. Og jeg ville personligt mene det var en perfekt fedt% til BF :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laer Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Vil du bytte krop med mig? Det ser skam rigtig flot ud. Kunne man eventuelt få nogle oplysninger afvide?fx. - Hvor tid har du trænet i ? - Hvad løfter du i de forskellige øvelser(squat, BP, DL osv...) - Hvad antal af pushups, pullups og dips(mener jeg det hedder)laer\\ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Et mere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Hov, det var lige komprimeret nok, jeg prøver lige igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Et mere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stegger Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Hvorfor ikke Bodybuilding? Du virker til at have formen, hvis understellet er med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Jeg er gammel elitesvømmer til jeg stoppede som 23 årig og trænet seriøst indtil nu hvor jeg snart fylder 30 - 7år vel. Men styrketrænede også i det små i forbindelse med svømning.Træner cirka 4-5 gange om ugen. Hver muskelgruppe hver 6. dag er ambitionen.Nu løfter jeg aldrig maxpres, men når jeg går tungest i sættene:Dødløft: 6-8 reps: 165 kgSquat: 6-10 reps 145 kgbænkpres: 3-6: 135 kg, eller 6-10: 125 kg.Bardips bliver det store problem: Har faktisk aldrig prøvet, men jeg vil gætte på 25-30 godkendte reps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Jeg har faktisk ingen benbilleder, men benene er med bestemt. Bodybuiling? Det ved jeg snart ikke, nu træner jeg frem imod bodyfit, der er vel også ok? Hvis jeg stiller op, er det første gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Kæft det ser ondt ud - IMPRESSIVE Kan godt være billederne snyder, men sådan kan jeg vidst ikke komme til at se ud med prof fotograf Er ikke helt med, men træner du KUN hver muskelgruppe 1 gang om ugen? :o Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Ok, her er et billede hvor man kan ane "understellet" :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Ok, her er et billede hvor man kan ane "understellet" :lol: Det ser sq ok ud. Du har ikke et hvor man kan se "det hele"? - Du ved hvad jeg mener! Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Det har desværre ikke, hverken eller :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASS Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 (edited) Rigtig flot fysik.... nasty fedt% lidt svært at danne sig et "ordentligt" indtryk, da billederne er sort/hvid m. skygge og hele pivtøjet. ;) men det ser sq godt ud!! (in a non gay oppinion :lol: )Men helt bestemt BF materiale... ja BB ligeledes. :4flex: Mass :upwave: Edited August 17, 2004 by MASS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salt Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Det ser sgu ret så godt ud. Jeg går selv og pudsler med nogle planer om at stille op til BF, men først om nogle år. Og jeg kan se på det hele at den skal have gas i centeret for at kunne følge med her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clayman Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Whoa Det ser godt nok vildt ud. Har du ikke nogle billeder med almindelig belysning? Det er temmeligt svært at bedømme de fotos du har lagt ud. Men umiddelbart ser det da ud til, at du kan komme relativt langt på konkurrenceplan. :4thumbup: Thumbs up herfra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 (edited) Njo, nu jeg tænker over det har da vist et strandbillede liggende... B) Ellers skal jeg have gang i scanneren. Edited August 17, 2004 by Conscience Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Omg du er vild bygget mand.. Du fik vel lidt opmærksomhed på stranden? Hehe. Det ser for vildt ud.Du har ikke et hvor du "spænder" i benene? (du behøves ikke scanner hvis det er, så vigtigt er det heller ikke for mig at se, måske ville de andre bare gerne se det.)Igen: DU ER DA FOR OND AT SE PÅ! :lol: Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Du kunne også "for sjovt" oprette et galleri herinde, hvis du har lidt tid til det, så billederne ikke ryger helt i glemmebogen, hvis du fortsår ;) Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clayman Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Der kan du se, du behøver slet ikke nogen fancy fotograf ;) Nu ved jeg ikke en fis om fitness konkurrencer, men jeg synes du ser rigtigt godt ud og tror du har en god chance for at komme langt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shredded Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Ser godt ud!!Hvordan ser træningsprogrammet ud. Øvelser, set, reps, dage osv.Hvor meget cardio dyrker for at holde den vilde form? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conscience Posted August 17, 2004 Author Report Share Posted August 17, 2004 Nej, jeg har et reelt benbillede, det må vente til konkurrencen :o . Galleri? Jeg har lige oprettet profilen her fordi jeg fik fortalt om det og er ikke helt familliær med funktionaliteten herinde?Lige med hensyn til bodyfit igen. Der venter jo 500m ergometer roning på tid. Er der tale om et standard roergometer som man finder dem i roklubberne. Med hensyn til disse forberedelser, er det "drag" som roergometeret indstilles til (modstyrken i trækket), er det os frit at regulere det? eller er det fast indstillet? Indenfor ergometerroning kan man selv indstille. I givet fald, hvilket "drag" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cervantes Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Det ser sq vildt ud...Hvilke mave øvelser kører du?Og kender du din bf%? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonNiklas Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 Galleri? Jeg har lige oprettet profilen her fordi jeg fik fortalt om det og er ikke helt familliær med funktionaliteten herinde?Min fejl ikke lige at tænke på det. Oppe i toppen af din skærm kan er der en masse forskellige links.Det ser således ud: T-shits - Links - Hjælp - Søg - Medlemmer - Kalender - Galleri - Live ChatMed små billeder foran.. Håber du forstår min ringe guide.. Hehe..Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaxPower Posted August 17, 2004 Report Share Posted August 17, 2004 hans galleri er da lige her ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts