Rasmus G Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 (edited) Grundet en operation i brystet, for knap 3 måneder siden, er udvalget af øvelser jeg kan lave, begrænset til : dødløft,squat,rowing,+diverse arm øvelser..Jeg har kørt nogle uger med skånetræning, mens jeg den sidste uges tid er begyndt på 5x5 i dødløft og squat, jeg træner fullbody 3x om ugen..Dog har jeg problemer med at restituere fra hver træning, givetvis grundet den hårde dødløft og squat, så jeg vil spørge om man eventuelt kunne køre nogle lette dage? Eller måske droppe den ene af øvelserne en af dagene, så man kun kører den 2x ugenligt? Nogle Forslag? :) Edited June 2, 2004 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eruption Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Til tider finder jeg det alt for hårdt, at køre de 3 store tungt 3 gange i ugen. Derfor vælger jeg ofte, at tage enten squat eller dødløft ud én gang om ugen. Ellers ville det jo være en fremragende idé, at køre forholdsvist let, én gange i ugen(forsk. dage) med de to øvelser, og koncentrere dig om teknik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted June 2, 2004 Author Report Share Posted June 2, 2004 Okay, det vil jeg kigge lidt på.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squatfather Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Du kan prøve følgende:Mandag tung 5x5Onsdag let 4x5, op til 70% af mandagens vægtFredag medium 4x5+1x2, op til 85% af mandagens vægt på 4x5, derefter en double med den vægt der skal køres 5x5 med den følgende mandag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruno J Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Squatfather>Det var da et glimrende forslag. Det er nu gemt i min samling af programmer med overskriften Squatfathers Tung-Let-Medium. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted June 2, 2004 Author Report Share Posted June 2, 2004 Det ser godt ud squatfather, det vil jeg begynde med på mandag!Tak for hjælpen! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squatfather Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Squatfather>Det var da et glimrende forslag. Det er nu gemt i min samling af programmer med overskriften Squatfathers Tung-Let-Medium. :) Det er nu tyvstjålet fra den gamle footballcoach Bill Starr, men det er et fornuftigt program. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted June 2, 2004 Report Share Posted June 2, 2004 Damn var ikke hurtig nok, men er meget populært i Bill Stars lejre at køre Heavy/Light/Medium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eruption Posted June 3, 2004 Report Share Posted June 3, 2004 Hvorfor ikke ændre den tunge dag til fredag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted June 3, 2004 Report Share Posted June 3, 2004 Hvorfor ikke ændre den tunge dag til fredag? I følge Bill Starr er det fordi der haves størst energi i starten af ugen og derfor træner man tungest der.. Mener det er sådan han har beskrevet det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasNA Posted June 3, 2004 Report Share Posted June 3, 2004 Dooh du må ikke dødløfte så meget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted June 3, 2004 Report Share Posted June 3, 2004 Dooh du må ikke dødløfte så meget Doooh jo han må.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teddy Posted June 3, 2004 Report Share Posted June 3, 2004 Dooh du må ikke dødløfte så meget er forhåbentlig ikk seriøst ment... Der er flere der dødløfter hver dag og måske endda flere gange dagligt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squatfather Posted June 4, 2004 Report Share Posted June 4, 2004 Hvorfor ikke ændre den tunge dag til fredag?I følge Bill Starr er det fordi der haves størst energi i starten af ugen og derfor træner man tungest der.. Mener det er sådan han har beskrevet det Bill Starr råder faktisk de unge atleter, som får for lidt søvn i weekenderne pga de fester for meget til at lægge den lette dag om mandagen. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts