Rasmus G Posted November 26, 2003 Report Share Posted November 26, 2003 (edited) Nu har jeg efterhånden siddet i disse Technogym maskiner i en måneds tid, og vil gerne ud at bruge frie vægte..Vil gerne køre fullbody 3 gange om ugen, og har strikket dette program sammen.BænkSquatChin-upsPreacher CurlDB RowTriceps DipsLateral RaiseBB Biceps Curl Incline BænkMaveKører alt 3x8, undtagen Chins og dips, hvor jeg bare tager hvad jeg kan. Hva siger i til det program? (har fået forbud mod at køre halvtung/tung dødløft af min fys, pga af en ældre skade lige over lænden) Edited November 26, 2003 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hr.Kirchebrandt Posted November 26, 2003 Report Share Posted November 26, 2003 Davs Rasmus. Spændende program du har fået sat sammen dér. Her kommer lidt kritik. 1) Hvilke tanker ligger der bag rækkefølgen af dine øvelser? Jeg ville nemlig lægge øvelser, der involvere store muskelgrupper først i programmet og isolationsøvesler sidst. 2) Jeg ville nok skære ned på antallet af øvelser. 10 øvelser synes jeg er meget, men det er vel individuelt, hvor meget most man kan tåle. Jeg træner selv kun 6 øvelser for at kunne holde mig under de to timer (ink. transport og omklædning). 3) Hvorfor mener du, at det er nødvendig med 3 brystøvelser (bænk, incline bænk og dips)? Frie vægte rykker noget mere i kroppen end maskiner, og jeg tror du kommer til at opdage, at du har rigeligt til både bryst, skuldre og arme. ;) - Hr. Kirchebrandt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 26, 2003 Author Report Share Posted November 26, 2003 ohh, det glemte jeg at skrive, øvelserne står bare i en vilkårlig rækkefølge... Ved ikke hvilken rækkefølge jeg skal træne dem i.Glemte at skrive det var triceps dips, sorry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. Boris Posted November 26, 2003 Report Share Posted November 26, 2003 (edited) Fornuftigt!Ville dog lige smide en biceps øv ud! (preacher). Istedet putte en hase, læg og lænd øvelse ind!!Hvad med at køre en 9 ugers HST cyclus?? Edited November 26, 2003 by Dr. Boris Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus G Posted November 26, 2003 Author Report Share Posted November 26, 2003 (edited) Jah, kunne godt tænke mig at starte mig på en Hst cyklus, men vil gerne lige have lidt følelse af frie vægte..Men helt sikkert noget jeg vil overveje engang.*edit Hvilken rækkefølge synes i jeg skal køre øvelserne i? Edited November 26, 2003 by Rasmus G Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts