Har jeg virkelig ikke logget siden september sidste år? Tiden flyver sgu afsted.
Jeg kom efter min løbetur til DHL, på et afbud til halvmarathon - hvor jeg trods meget mangelfuld løbetræning (som i næsten 0) løb halvmarathon på 1.28t - det må være godkendt, og endnu engang bekræftelse på at man kan komme langt med en god cykelform.
Jeg har siden halvmarathonet slut september holdt løbeformen lidt ved lige henover vinteren her, med 1-2 gange om ugen - ofte blot 1, og bare 5km ca. Håber at kunne komme under 19min under dette års dhl - det kunne være fedt.
I mellemtiden har jeg også købt en ny gravel - en scott addict gravel fra 2026 - så den helt nye. Med den nye force gruppe - dertil har jeg købt nye hjul og et nyt styr, der gerne skulle blive monteret på snarest, samtidig med min factor kommer til kærlig behandling, så det er klar til den kommende sæson, hvor jeg skal cykle licens i Master klassen (Jep, er over 40 nu)
Ellers fik jeg to gode cykelture sidste uge.
lidt Lav/Høj z2 - og så et lille tempo interval, og alt hvad den kunne trække i ca. 20m
Vægten kæmper jeg lidt med. Efter at påbegyndt kreatin har jeg taget 2kg på, hvorfor jeg er oppe på ca. 81kg. Øv. Men føler mig skarp, og er spændt på den kommende tid.